1. w Biurze Rady
- rejestr uchwał rady powiatu
- rejestr uchwał zarządu powiatu
- rejestr wniosków komisji rady
- rejestr wniosków radnych
rejestry dostępne są w Biurze Rady w budynku przy al. Tadeusza Kościuszki 22, pok. 120 w godzinach urzędowania
2. w Wydziale Organizacyjnym
- rejestr skarg i wniosków
- rejestr zarządzeń Starosty
- rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
rejestry dostępne są na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych w Wydziale Organizacyjnym w budynku przy al. Tadeusza Kościuszki 22, pok. 118 w godzinach urzędowania
3. w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych
- ewidencja stowarzyszeń kultury fizycznej
- rejestr stowarzyszeń
- rejestr niepublicznych placówek oświatowych
ewidencja i rejestry dostępne są w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych w budynku przy ul. Gostyńskiej 38, pok. 207 i 211 w godzinach urzędowania
4. w Wydziale Komunikacji i Dróg
- ewidencja pojazdów
- ewidencja kierowców
- ewidencja ośrodków szkolenia kierowców
- ewidencja stacji kontroli pojazdów
- rejestr wydanych licencji na wykonywanie transportu drogowego
- rejestr wydanych zaświadczeń na wykonywanie przewozów drogowych na potrzeby własne
rejestry i ewidencje prowadzone w Wydziale Komunikacji i Dróg nie podlegają udostępnianiu, z wyłączeniem ewidencji ośrodków szkolenia kierowców i ewidencji stacji kontroli pojazdów, które podlegają udostepnieniu w Wydziale Komunikacji i Dróg przy ul. Gostyńskiej 38 pok. nr 11 i 13 w godzinach urzędowania.
5. w Wydziale Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska
- wykaz danych o dokumentach zwierających informacje o środowisku i jego ochronie
- rejestr posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów
- rejestr posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów
- rejestr zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa
- rejestr zgłoszeń instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne
- rejestr terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi
wykaz oraz rejestry podlegają udostępnianiu w Wydziale Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska przy ul. Gostyńskiej 38, pok. 203 w godzinach urzędowania
- rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę
- rejestr zezwoleń na realizację inwestycji drogowych
- rejestr sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb
rejestry nie podlegają udostępnianiu osobom trzecim
6. w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
- ewidencja gruntów i budynków
do wglądu w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościamie w budynku przy al. Tadeusza Kościuszki 22, pok. 24 w godzinach urzędowania
- rejestr gruntów wyłączonych z produkcji rolnej
- rejestr gruntów podlegających rekultywacji i zagospodarowaniu
- ewidencja zasobu nieruchomości powiatu i Skarbu Państwa
rejestry i ewidencja nie podlegają udostępnianiu osobom trzecim
7. w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- rejestr teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencji
- książka doręczeń przesyłek miejscowych
- karty zapoznania z dokumentami oznaczonymi klauzulami : "tajne"
- wykaz przesyłek nadanych
- dziennik korespondencji dokumentów oznaczonych klauzulą "tajne"
- dziennik korespondencji dokumentów oznaczonych klauzulą "poufne"
- Dziennik Ewidencji Wykonanych Dokumentów "tajne"
- Dziennik Ewidencji Wykonanych Dokumentów "poufne"
wszystkie ewidencje i rejestry nie podlegają udostępnianiu osobom trzecim
8. w Biurze Kadr i Płac
- rejestr wyjść służbowych
- ewidencja badań profilaktycznych
- ewidencja odznaczonych pracowników starostwa
- rejestr wydanych legitymacji służbowych
- ewidencja książek i publikacji
- rejestr niezdolności do pracy z powodu choroby i macierzyństwa pracowników
rejestry i ewidencje nie podlegają udostępnianiu osobom trzecim
- wytworzenie informacji: Małgorzata Schwarz
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Małgorzata Schwarz (2003-08-07 12:05:18)
- zaakceptowanie treści informacji: Małgorzata Schwarz (2013-07-02 13:16:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Anna Nowaczyk-Żak (2019-10-14 13:36:14)