2017
Protokół nr 21/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 13 grudnia 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.21.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:40
Godz. zakończenia: 10:35
Tematy:
-
Podsumowanie działalności Komisji w 2017 roku.
-
Propozycje do planu pracy na 2018 rok.
-
Przegląd dokumentacji finansowo-księgowej
Urzędu Miejskiego.
Przewodniczący Komisji Władysław Hetman powitał gości i radnych; obecnych 5 radnych.
Listy obecności radnych i gości
stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Podsumowanie
działalności Komisji w 2017 roku.
Ad 2. Propozycje do planu pracy na 2018 rok.
Komisja podjęła decyzję o
skontrolowaniu następujących inwestycji w 2018 roku:
1. „Modernizacja ul. Granicznej",
2. „Budowa boiska
wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2".
Ad 3. Przegląd dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu
Miejskiego.
Komisja przystąpiła do przeglądu dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu
Miejskiego:
- radny Władysław
Hetman - segregator X,
- radna Małgorzata
Szczotka - segregator IX (od
nr 1647 do nr 1752),
- radny Łukasz Grzonka - segregator IX (od nr 1539
do nr 1646),
- radna Dorota
Łuczak-Dydowicz - segregator VIII
(od nr 1340 do nr 1405),
- radny Ryszard
Teuschner - segregator
VIII (od nr 1406 do nr 1538).
Radni sformułowali pytania dotyczące kontrolowanych faktur.
O godzinie 10:20
posiedzenie komisji opuściła radna Małgorzata Szczotka oraz radna Dorota
Łuczak-Dydowicz (obecnych 3 radnych).
O godz. 10:35 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
/-/ Kamila Bartkiewicz
protokolant
Protokół nr 20/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 22 listopada 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.20.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:41
Godz. zakończenia: 10:35
Tematy:
- Kontrola rozliczania dotacji dla organizacji
pozarządowych w 2016 roku.
Przewodniczący Komisji Władysław Hetman powitał gości i radnych; obecnych 5 radnych.
Listy obecności radnych i gości
stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola
rozliczania dotacji dla organizacji pozarządowych w 2016 roku.
Komisja przystąpiła do
przygotowania protokołu pokontrolnego z kontroli rozliczania dotacji dla
organizacji pozarządowych w 2016 roku.
Przewodniczący Władysław
Hetman przeprowadził głosowanie nad przyjęciem protokołu pokontrolnego z
kontroli rozliczania dotacji dla organizacji pozarządowych w 2016 roku.
Wynik głosowania: „za" - 5 głosy, „przeciw" - 0, „wstrzymało się" - 0.
Termin kolejnego posiedzenia
został wyznaczony na 13 grudnia br. godz. 8:30.
O godz. 10:35 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
/-/ Kamila Bartkiewicz
protokolant
Protokół nr 19/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 11 października 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.19.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:35
Godz. zakończenia: 9:55
Temat:
- Kontrola rozliczania dotacji dla organizacji
pozarządowych w 2016 roku.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 5 radnych).
Listy
obecności radnych stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola rozliczania dotacji dla
organizacji pozarządowych w 2016 roku.
Komisja kontynuowała
sprawdzanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia dotacji dla organizacji
pozarządowych w 2016 roku:
-
Obóz harcerski - ZHP
(radna Małgorzata Szczotka);
-
Polsko-francuskie
zaślubiny - Stowarzyszenie Puszczykowo-Chateaugiron (radny Ryszard
Teuschner);
- Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach
okolicznościowych - Puszczykowskie Stowarzyszenie Nauczycieli „Senior" (radna
Dorota Łuczak-Dydowicz);
-
Festiwal Akademii gitary - gitarowy maraton w całej
Wielkopolsce - Stowarzyszenie Wielkopolan Bona Fide (radny Władysław Hetman);
-
Organizacja letniego zgrupowania
sportowego dla dzieci i młodzieży - Międzyszkolny Klub Sportowy Juvenia (radny
Łukasz Grzonka).
Członkowie komisji sformułowali
pytania do kontrolowanych dokumentacji.
Termin kolejnego
posiedzenia został wyznaczony na środę, 18 października br. o godz. 8:30.
O godz. 9:55 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 18/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 4 października 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.18.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:35
Godz. zakończenia: 10:30
Temat:
- Kontrola rozliczania dotacji dla organizacji
pozarządowych w 2016 roku.
- Odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji
finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
- Sprawy bieżące.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 4 radnych; chwilowa nieobecność
radnego Łukasza Grzonki).
Listy
obecności radnych stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola rozliczania dotacji dla
organizacji pozarządowych w 2016 roku.
Komisja
przystąpiła do sprawdzania dokumentacji dotyczącej rozliczenia dotacji dla
organizacji pozarządowych w 2016 roku:
-
Obóz harcerski - ZHP
(radna Małgorzata Szczotka);
-
Polsko-francuskie
zaślubiny - Stowarzyszenie Puszczykowo-Chateaugiron (radny Ryszard
Teuschner);
-
Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach
okolicznościowych - Puszczykowskie Stowarzyszenie Nauczycieli „Senior" (radna
Dorota Łuczak-Dydowicz);
-
Festiwal Akademii gitary - gitarowy maraton w całej
Wielkopolsce - Stowarzyszenie Wielkopolan Bona Fide (radny Władysław Hetman);
-
Organizacja letniego zgrupowania
sportowego dla dzieci i młodzieży - Międzyszkolny Klub Sportowy Juvenia (radny
Łukasz Grzonka).
O
godz. 9:20 do obradujących dołączył radny Łukasz Grzonka (obecnych 5 radnych).
Ad 2. Odpowiedzi
na pytania dotyczące dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
Skarbnik Piotr
Łoździn oraz wiceburmistrz Władysław Ślisiński udzielili odpowiedzi
na pytania dotyczące dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego,
sformułowane podczas poprzednich posiedzeń.
O godz. 10:10 posiedzenie opuściła radna
Dorota Łuczak-Dydowicz (obecnych 4 radnych).
Termin kolejnego
posiedzenia został wyznaczony na środę, 11 października br. o godz. 8:30.
O godz. 10:30 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 17/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 20 września 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.17.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:40
Godz. zakończenia: 10:50
Temat:
-
Przegląd dokumentacji finansowo-księgowej
Urzędu Miejskiego.
-
Sprawy bieżące.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 4 radnych; usprawiedliwiona
nieobecność radnego Łukasza Grzonki).
Listy
obecności radnych stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Przegląd dokumentacji
finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
Komisja przystąpiła do przeglądu dokumentacji
finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego:
- radny Władysław Hetman - segregator VII
- radna Małgorzata Szczotka - segregator VI
- radna Dorota Łuczak-Dydowicz - segregator V (kontynuacja)
- radny Ryszard Teuschner - segregator III
(kontynuacja)
Radni sformułowali pytania
dotyczące kontrolowanych faktur.
Termin kolejnego
posiedzenia został wyznaczony na środę, 4 października br. o godz. 8:30.
O godz. 10:50 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 16/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 13 września 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.16.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:30
Godz. zakończenia: 10:50
Temat:
-
Przegląd dokumentacji finansowo-księgowej
Urzędu Miejskiego.
-
Sprawy bieżące.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 5 radnych).
Listy
obecności radnych stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Przegląd dokumentacji
finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
Komisja przystąpiła do przeglądu dokumentacji
finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego:
- radny Władysław Hetman - segregator II
- radna Małgorzata Szczotka - segregator I
- radna Dorota Łuczak-Dydowicz - segregator IV
- radny Ryszard Teuschner - segregator III
- radny Łukasz Grzonka -
segregator V
Radni sformułowali pytania
dotyczące kontrolowanych faktur.
Termin kolejnego
posiedzenia został wyznaczony na 20 września br. o godz. 8:30.
O godz. 10:50 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 15/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 6 września 2017 r. na ulicy Niwka Stara oraz w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie
OB.0012.1.15.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:30
Godz. zakończenia: 10:30
Temat:
Kontrola inwestycji pn.: Budowa ul. Niwka Stara - wizja
lokalna.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 4 radnych, usprawiedliwiona
nieobecność radnego Łukasza Grzonki).
Listy
obecności radnych stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Komisja spotkała
się na ul. Niwka Stara, gdzie dokonała wizji lokalnej.
Od godz. 9:20
komisja obradowała w Urzędzie Miejskim, gdzie przystąpiła do przygotowania
protokołu pokontrolnego z kontroli inwestycji pn. Budowa ul. Niwka Stara.
Przewodniczący Władysław
Hetman przeprowadził głosowanie nad przyjęciem protokołu pokontrolnego z
kontroli inwestycji pn. Budowa ul. Niwka Stara.
Wynik głosowania: „za" - 4 głosy, „przeciw" - 0, „wstrzymało się" - 0.
Termin kolejnego
posiedzenia został wyznaczony na środę, 13 września br. o godz. 8:30.
O godz. 10:30 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 14/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 16 sierpnia 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie
OB.0012.1.14.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:35
Godz. zakończenia: 10:15
Temat:
1. Kontrola
inwestycji pn.: Budowa ul. Niwka Stara.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 4 radnych, usprawiedliwiona
nieobecność radnego Łukasza Grzonki).
Listy
obecności radnych stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola inwestycji pn.: Budowa ul. Niwka Stara.
Komisja
przystąpiła do kontroli dokumentacji inwestycji pn.: Budowa ul. Niwka Stara.
Przewodniczący Władysław
Hetman zapytał o brak dziennika budowy ulicy (w dokumentacji jest dziennik
budowy kanalizacji deszczowej).
Pan Przemysław
Musiał z Referatu Infrastruktury i Zamówień Publicznych poinformował, że
ulica była budowana na zgłoszenie, a w takich przypadkach prowadzenie dziennika
budowy nie jest wymagane.
Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński powiedział, że:
- wycięte
zostały trzy drzewa, zamiast 16 przewidzianych w projekcie do wycinki (uniknięto
wycinki większej liczby drzew poprzez przesunięcie osi jezdni),
- zaszła
konieczność wykonania mocniejszej podbudowy jezdni z powodu jeżdżących ulicą ciężkich
samochodów dostawczych.
Komisja zwróciła
się z prośbą o dostarczenie umowy z projektantem budowy ulicy.
Termin kolejnego
posiedzenia został wyznaczony na środę, 6 września br. o godz. 8:30 (spotkanie
rozpocznie się od wizji lokalnej na ul. Niwka Stara).
O godz. 10:15 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 13/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 9 sierpnia 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie
OB.0012.1.13.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:30
Godz. zakończenia: 10:20
Temat:
- Kontrola
inwestycji pn.: Budowa ul. Niwka Stara.
- Sprawy
bieżące.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 5 radnych).
Listy
obecności radnych stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola inwestycji pn.: Budowa ul. Niwka Stara.
Komisja
przystąpiła do kontroli dokumentacji inwestycji pn.: Budowa ul. Niwka Stara.
Ad 2. Sprawy bieżące.
Termin kolejnego
posiedzenia został wyznaczony na środę, 16 sierpnia br. o godz. 8:30.
O godz. 10:20 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 12/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 28 czerwca 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie
OB.0012.1.12.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:05
Godz. zakończenia: 9:50
Temat:
-
Kontrola inwestycji pn. Budowa parkingu przy ul.
Podgórnej - przygotowanie protokołu pokontrolnego.
-
Sprawy bieżące.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 5 radnych).
Listy
obecności radnych i gości stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola inwestycji pn. Budowa parkingu przy u. Podgórnej - przygotowanie
protokołu pokontrolnego.
Na pytania
komisji odpowiedzi udzielali: wiceburmistrz Władysław Ślisiński i
kierownik Referatu Infrastruktury i Zamówień Publicznych Ewa Rybacka.
Komisja
przystąpiła do sporządzenia protokołu pokontrolnego.
Radny Łukasz
Grzonka zapowiedział, że musi opuścić posiedzenie, ale podpisze protokół
pokontrolny w terminie późniejszym.
O godz. 8:53 radny Łukasz Grzonka
opuścił posiedzenie (obecnych 4 radnych).
Przewodniczący Władysław
Hetman przeprowadził głosowanie nad przyjęciem protokołu pokontrolnego z kontroli
inwestycji pn. Budowa parkingu przy ul.
Podgórnej.
Wynik głosowania:
„za" - 4 głosy, „przeciw" - 0,
„wstrzymało się" - 0.
Protokół pokontrolny z kontroli
inwestycji pn. Budowa parkingu przy ul.
Podgórnej został przyjęty jednogłośnie i stanowi załącznik do
niniejszego protokołu.
Ad 2. Sprawy bieżące.
Termin kolejnego
posiedzenia został wyznaczony na 9 sierpnia br. godz. 8:30 (kontrola inwestycji
pn. Budowa ul. Niwka Stara).
O godz. 9:50 przewodniczący Władysław
Hetman zakończył posiedzenie komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowcka-Bartkowiak
Protokół nr 11/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 21 czerwca 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie
OB.0012.1.11.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:05
Godz. zakończenia: 8:50
Temat:
-
Kontrola
inwestycji pn. Budowa parkingu przy ul. Podgórnej.
Przewodniczący Władysław
Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 5 radnych).
Listy
obecności radnych i gości stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola
inwestycji pn. Budowa parkingu przy ul. Podgórnej.
Radna Małgorzata Szczotka zapytała
o całkowity koszt projektu. Radna zwróciła uwagę, że z protokołu odbioru
robót nie wynika, czy spotkanie odbyło się również w miejscu inwestycji (czy
tylko w urzędzie).
Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński powiedział, że odbiór robót zawsze odbywa się w miejscu
danej inwestycji.
Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński powiedział, że koszt projektu wyniósł 9840 zł.
Radna Małgorzata Szczotka zwróciła
uwagę, że harmonogram prac nie jest zgodny z kolejnością robót zapisaną w
części opisowej.
Radna Dorota
Łuczak-Dydowicz zapytała z czego wynikała konieczność zmian w trakcie
budowy (korekta geometrii nawierzchni parkingu, korekta przebiegu kolektora
deszczowego) i czy te zmiany spowodowały opóźnienia lub zwiększenie kosztów.
Radny Łukasz
Grzonka zwrócił uwagę, że w specyfikacji technicznej w wykazie aktów
prawnych, niektóre ustawy mają nieaktualne publikatory tekstów jednolitych.
Odpowiadając
na pytanie przewodniczącego Władysława Hetmana, wiceburmistrz Władysław
Ślisiński powiedział, że kosztorys inwestorski obejmował zarówno kosztorys
dot. budowy parkingu, jak i kanalizacji.
O godz. 8:35 posiedzenie opuścił radny
Łukasz Grzonka (obecnych 4 radnych).
O godz. 8:50 przewodniczący
Władysław Hetman zakończył posiedzenie Komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 10/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 14 czerwca 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie
OB.0012.1.10.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:10
Godz.
zakończenia: 9:48
Tematy:
-
Kontrola
inwestycji pn. Budowa parkingu przy
ul. Podgórnej.
-
Sprawy
bieżące.
Przewodniczący Komisji Władysław Hetman powitał gości i radnych; obecnych 3 radnych (chwilowa nieobecność radnego Łukasza
Grzonki oraz radnej Doroty Łuczak-Dydowicz).
Listy obecności radnych i gości
stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola
inwestycji pn. Budowa parkingu przy ul.
Podgórnej.
Komisja rozpoczęła kontrolę dokumentacji dotyczącej inwestycji pn. Budowa
parkingu przy ul. Podgórnej.
O godzinie 8:22 do
obradujących dołączył radny Łukasz Grzonka (obecnych 4 radnych).
O godzinie 8:41 do
obradujących dołączyła radna Dorota Łuczak-Dydowicz (obecnych 5 radnych).
O godzinie 9:27 radna Dorota
Łuczak-Dydowicz opuściła posiedzenie komisji (obecnych 4 radnych).
Ad 2. Sprawy bieżące.
Termin kolejnego posiedzenia
został wyznaczony na 21 czerwca br. godz. 8:00.
O godz. 9:48 przewodniczący Władysław Hetman
zakończył posiedzenie komisji.
/-/ Kamila Bartkiewicz
protokolant
Protokół nr 9/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 31 maja 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie
OB.0012.1.9.2017
Godz. rozpoczęcia: 8:14
Godz. zakończenia: 8:45
Temat:
-
Przygotowanie wniosku absolutoryjnego za
2016 rok.
Przewodniczący Władysław
Hetman powitał gości i radnych (obecnych 5 radnych).
Listy
obecności radnych i gości stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Przygotowanie wniosku
absolutoryjnego.
Komisja
przystąpiła do przygotowania wniosku absolutoryjnego.
Przewodniczący Władysław
Hetman przeprowadził głosowanie imienne nad przyjęciem wniosku
absolutoryjnego ws. udzielenia Burmistrzowi Miasta Puszczykowa absolutorium z tytułu
wykonania budżetu miasta za 2016 rok:
Władysław Hetman -
jestem za
Małgorzata Szczotka -
jestem za
Dorota Łuczak-Dydowicz -
jestem za
Łukasz Grzonka -
jestem za
Ryszard Tesuchner -
jestem za
Wynik głosowania: „za" - 5 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało się"
- 0.
Wniosek absolutoryjny został
przyjęty jednogłośnie.
Wniosek absolutoryjny za 2016
rok stanowi załącznik do niniejszego protokołu.
Kolejne
posiedzenie odbędzie się 14 czerwca br. o godz. 8:00.
O godz. 8:45
przewodniczący Władysław Hetman zakończył posiedzenie Komisji.
Protokołowała:
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 8/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 10 maja 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie
OB.0012.1.8.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:17
Godz.
zakończenia: 9:00
Tematy:
- Omówienie sprawozdania z wykonania budżetu
oraz sprawozdania finansowego Miasta Puszczykowa za 2016 rok.
- Sprawy bieżące.
Przewodniczący Komisji Władysław Hetman powitał gości i radnych; obecnych 5 radnych.
Listy obecności radnych i gości
stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Omówienie
sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania finansowego Miasta
Puszczykowa za 2016 rok.
Skarbnik Piotr Łoździn przedstawił sprawozdania z wykonania
budżetu oraz sprawozdania finansowego Miasta Puszczykowa za 2016 rok. Omówiono
następujące dokumenty:
Skarbnik Piotr Łoździn odpowiedział na pytania radnych dotyczące
sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania finansowego Miasta
Puszczykowa za 2016 rok.
Ad 2. Sprawy bieżące.
Dyskusji w zakresie spraw
bieżących nie podjęto.
Termin kolejnego posiedzenia
został wyznaczony na 31 maja br. godz. 8:00.
O godz. 9:00 przewodniczący Władysław Hetman
zakończył posiedzenie komisji.
/-/ Kamila Bartkiewicz
protokolant
Protokół nr 7/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 5 kwietnia 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.7.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:42
Godz.
zakończenia: 9:38
Tematy:
1. Przedstawienie
sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Puszczykowa za 2016 rok.
Przewodniczący
Władysław Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 5 radnych).
Lista
obecności radnych stanowi załącznik do
niniejszego protokołu.
Ad 1. Przedstawienie
sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Puszczykowa za 2016 rok.
- dochody Miasta zostały zrealizowane w wysokości
38.287.961,15 zł, tj. 97,72% planu,
- dochody majątkowe zostały wykonane w kwocie
853.181,20 zł, tj. 98,71% planu
- wydatki Miasta zostały zrealizowane w wysokości
38.716.083,17 zł, tj. 94,43% planu,
- wydatki majątkowe zostały wykonane w kwocie 7.321.383,33
zł, tj. 90,79% planu,
- Miasto spłaciło zobowiązania z tytułu
zaciągniętych pożyczek i kredytów w łącznej kwocie 3.761.250 zł,
- w 2016 r. deficyt wyniósł 428.122,02 zł i był o
1.391.877,98 zł niższy od planowanego. Deficyt został sfinansowany wolnymi
środkami pieniężnymi z lat ubiegłych. Wpływ na niższe wykonanie deficytu miało
m.in. przesunięcie części wydatków na 2017 r., jak również oszczędności w realizacji
zaplanowanych wydatków,
- zadłużenie utrzymywane jest na stałym poziomie (w
stosunku do dochodów zadłużenie spada),
- nadwyżka operacyjna świadczy o kondycji finansowej
Miasta i wskazuje, ile środków można przeznaczyć na inwestycje bez zwiększania
zadłużenia,
- łączna kwota rat pożyczek i kredytów od
zaciągniętego długu oraz odsetek wyniosła 4.109.275,26 zł, co stanowi 10,73%
dochodów ogółem (dopuszczalny wskaźnik spłaty zobowiązań dla Miasta Puszczykowa
w roku 2016 wynosił 17,06%),
- ściągalność i egzekucja należności podatkowych
jest bardzo wysoka.
Termin
kolejnego posiedzenia został wyznaczony na środę, 10 maja, godz. 8:30.
O godz. 9:38
przewodniczący Władysław Hetman zamknął posiedzenie Komisji.
protokołowała:
/-/
Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 6/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 22 marca 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.6.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:50
Godz.
zakończenia: 9:45
Tematy:
1.
Odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji
finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
2.
Sprawy bieżące.
Przewodniczący Komisji Władysław Hetman powitał gości i radnych; obecnych 5 radnych.
Listy obecności radnych i gości
stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Odpowiedzi na
pytania dotyczące dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
Skarbnik Piotr Łoździn udzielił odpowiedzi na pytania dotyczące
dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
Ad 2. Sprawy bieżące.
Dyskusji w zakresie spraw
bieżących nie podjęto.
Termin kolejnego posiedzenia
został wyznaczony na 5 kwietnia br. godz. 8:30.
O godz. 9:45 przewodniczący Komisji Władysław Hetman
zakończył posiedzenie Komisji.
/-/ Kamila Bartkiewicz
protokolant
Protokół nr 5/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 8 marca 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.5.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:10
Godz.
zakończenia: 9:58
Tematy:
1.
Przegląd dokumentacji finansowo-księgowej
Urzędu Miejskiego.
2.
Sprawy bieżące.
Przewodniczący Komisji Władysław Hetman powitał gości i radnych; obecnych 3 radnych.
Listy obecności radnych i gości
stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
O godzinie 8:18 do obradujących dołączył radny Łukasz Grzonka
(obecnych 4 radnych).
O godzinie 8:20 do obradujących dołączyła radna Dorota
Łuczak-Dydowicz (obecnych 5 radnych)
Ad 1. Przegląd
dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
Komisja kontynuowała przegląd dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu
Miejskiego za 2016 rok:
- segregator VIII - radny Władysław Hetman,
- segregator IX -
radna Małgorzata Szczotka,
- segregator X -
radny Ryszard Teuschner,
- segregator XI cz. 1 - radny Łukasz Grzonka,
- segregator XI cz. 2 - radna Dorota Łuczak-Dydowicz.
Radna Małgorzata Szczotka oraz przewodniczący Władysław Hetman
wspólnie przystąpili do przeglądu dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego
za 2016 rok - segregator XII.
Skarbnik Piotr Łoździn
odpowiedział na pytanie przewodniczącego Władysława Hetmana, że zgodnie
z art. 267 ust. 1 z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
sprawozdanie z wykonania budżetu za zeszły rok zostanie przedstawione
Radzie Miasta Puszczykowa do 31 marca br.
O godzinie 9:13 posiedzenie Komisji opuścili radna Małgorzata
Szczotka, radna Dorota Łuczak-Dydowicz oraz radny Łukasz Grzonka
(obecnych 2 radnych).
O godzinie 9:48 do obradujących dołączyła radna Małgorzata Szczotka
(obecnych 3 radnych).
Radni przekazali listę pytań do
dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego za 2016 rok (lista pytań
stanowi załącznik do protokołu).
Ad 2. Sprawy bieżące.
Dyskusja w zakresie spraw
bieżących nie została podjęta.
Termin kolejnego posiedzenia
został wyznaczony na 22 marca br. godz. 8:30.
O godz. 9:58 przewodniczący Komisji Władysław
Hetman zakończył posiedzenie Komisji.
/-/ Kamila Bartkiewicz
protokolant
Protokół nr 4/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 1 marca 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.4.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:10
Godz.
zakończenia: 10:15
Tematy:
- Przegląd
dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
- Sprawy
bieżące.
Przewodniczący
Władysław Hetman otworzył posiedzenie (obecnych 5 radnych).
Lista
obecności radnych stanowi załącznik do
niniejszego protokołu.
Ad 1. Przegląd
dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego.
Komisja przystąpiła
do przeglądu dokumentacji
finansowo-księgowej Urzędu Miejskiego za 2016 rok:
- segregator
VIII - radny Władysław Hetman,
- segregator
IX -
radna Małgorzata Szczotka,
- segregator X - radny Ryszard Teuschner,
- segregator
XI cz. 1 - radny Łukasz Grzonka,
- segregator
XI cz. 2 - radna Dorota
Łuczak-Dydowicz.
Termin
kolejnego posiedzenia został wyznaczony na środę, 8 marca br. godz. 8:00.
O godz. 9:20 posiedzenie opuścił
radny Łukasz Grzonka (obecnych 4 radnych).
Skarbnik Piotr
Łoździn odpowiedział na pytanie Komisji dotyczące faktur (na zakup paliwa),
które były wystawiane na niewłaściwy NIP.
O godz.
10:15 przewodniczący Władysław Hetman zamknął posiedzenie Komisji.
protokołowała:
/-/ Agnieszka
Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 3/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 15 lutego 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.3.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:10
Godz.
zakończenia: 9:35
Tematy:
-
Kontrola
inwestycji pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2.
Przewodniczący
Władysław Hetman otworzył posiedzenie (usprawiedliwiona nieobecność radnego
Łukasza Grzonki; obecnych 4 radnych).
Listy
obecności radnych i gości stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola inwestycji pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2.
Radna Małgorzata
Szczotka zapytała o powody podpisania drugiej umowy z firmą Usługowy Zakład
Ogólnobudowlany „NOR-BUD".
Wiceburmistrz
Władysław Ślisiński odpowiedział, że dyrektor szkoły zwróciła się o wykonanie
dodatkowych prac, których nie obejmował projekt (m.in. przebudowa ściany i montaż instalacji odgromowej, położenie kostki brukowej przed wejściem). Ponadto, w związku z
zaleceniem inspektora nadzoru, zaszła konieczność wykonania dodatkowych prac
związanych z bezpieczeństwem przeciwpożarowym.
Radna Dorota
Łuczak-Dydowicz zwróciła uwagę, że dokumentacja całej inwestycji była
prowadzona bardzo szczegółowo.
Komisja przystąpiła
do przygotowania protokołu pokontrolnego.
Przewodniczący
Władysław Hetman przeprowadził głosowanie nad przyjęciem protokołu
pokontrolnego z kontroli inwestycji pn. „Rozbudowa
budynku Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum nr 2 w Puszczykowie o
sanitariaty na terenie działki nr ewidencyjny 1960/12".
Wynik głosowania: „za" - 4 głosy, „przeciw" - 0, „wstrzymało się" - 0.
Termin
kolejnego posiedzenia Komisji został wstępnie wyznaczony na środę, 1 marca br.
(przegląd dokumentacji finansowo-księgowej Urzędu).
O godz. 9:35
przewodniczący Władysław Hetman zamknął posiedzenie Komisji.
protokołowała:
/-/
Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 2/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 2 lutego 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.2.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:07
Godz.
zakończenia: 10:15
Tematy:
-
Kontrola
inwestycji pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2.
Przewodniczący
Władysław Hetman otworzył posiedzenie (chwilowa nieobecność radnej
Doroty Łuczak-Dydowicz i radnego Łukasza Grzonki; obecnych 3 radnych).
Listy
obecności radnych i gości stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 1. Kontrola inwestycji pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2.
Komisja przystąpiła
do przeglądu dokumentacji dotyczącej kontrolowanej inwestycji pn. Rozbudowa
Szkoły Podstawowej nr 2.
O godz. 8:33 do obradujących dołączył radny Łukasz Grzonka
(obecnych 4 radnych).
O godz. 8:34 do obradujących
dołączyła radna Dorota Łuczak-Dydowicz (obecnych 5 radnych).
Termin
kolejnego posiedzenia Komisji został wyznaczony na środę, 15 lutego o godz.
8:00.
O godz. 9:30 posiedzenie opuściła radna Dorota
Łuczak-Dydowicz (obecnych 4 radnych).
O godz.
10:15 przewodniczący Władysław Hetman zamknął posiedzenie Komisji.
protokołowała:
/-/
Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokół nr 1/2017 posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 18 stycznia 2017 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4
OB.0012.1.1.2017
Godz.
rozpoczęcia: 8:20
Godz.
zakończenia: 10:10
Tematy:
-
Kontrola inwestycji pn.
Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2.
-
Sprawy bieżące.
Przewodniczący
Władysław Hetman powitał gości i radnych; obecnych 4 radnych
(usprawiedliwiona nieobecność radnego Łukasza Grzonki).
Listy
obecności radnych i gości stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Ad 2.
Sprawy bieżące.
Komisja ustaliła termin kolejnego posiedzenie na
czwartek, 2 lutego (godz. 8:00 lub 8:30).
Ad 1. Kontrola inwestycji pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2.
Komisja rozpoczęła
kontrolę dokumentacji dotyczącej inwestycji pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr
2.
O godz.
10:10 przewodniczący Władysław Hetman zamknął posiedzenie Komisji.
Protokołowała:
Agnieszka Głowacka-Bartkowiak