Protokół nr 5/15/VII 5. sesji Rady Miasta Puszczykowa, która odbyła się w dniu 24 lutego 2015 r. w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego, ul. Podleśna 4
OB.0002.5.15
Godz. rozpoczęcia: 17:00
Godz. zakończenia: 18:55
Ad 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
Przewodnicząca Rady Małgorzata
Hempowicz otworzyła 5. sesję Rady Miasta Puszczykowa, powitała gości i
radnych oraz stwierdziła quorum (obecnych 13 radnych; chwilowa nieobecność
Radnego Łukasza Grzonki; usprawiedliwiona nieobecność Radnego Jakuba Musiała).
Listy obecności radnych i gości stanowią załączniki do niniejszego
protokołu.
Ad 2. Przedstawienie porządku obrad i rozpatrzenie ewentualnych
wniosków o jego zmianę.
Wobec braku wniosków o zmianę
porządku obrad, Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła
głosowanie nad jego przyjęciem.
Wynik głosowania: „za" - 13 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało
się" - 0.
Porządek obrad został przyjęty
jednogłośnie i przedstawia się następująco:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności
obrad.
-
Przedstawienie porządku obrad i rozpatrzenie
ewentualnych wniosków o jego zmianę.
-
Przyjęcie protokołu nr 3/14/VII z 9 grudnia 2014
r.
-
Przyjęcie protokołu nr 4/15/VII z 20 stycznia
2015 r.
-
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie:
wyrażenia opinii o projekcie rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie
ustanowienia Planu ochrony dla Wielkopolskiego Parku Narodowego (druk nr 25).
-
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie:
współdziałania z Powiatem Poznańskim w realizacji zadania własnego w
zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest (druk nr 20).
-
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie:
określenia kryteriów, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postępowania
rekrutacyjnego w oddziałach przedszkolnych prowadzonych przez Miasto
Puszczykowo (druk nr 23a).
-
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie: zmiany
uchwały nr 252/02/III Rady Miasta Puszczykowa z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie
utworzenia samorządowej instytucji kultury (druk nr 24).
-
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie:
odwołania członka Komisji Mieszkaniowej (druk nr 21).
-
Rozpatrzenie
projektu uchwały w sprawie: powołania członka Komisji Mieszkaniowej (druk nr
22).
-
Sprawozdanie
z bieżącej działalności Burmistrza oraz referatów Urzędu Miejskiego.
-
Informacje
Przewodniczącego Rady Miasta.
-
Interpelacje,
zapytania i wnioski radnych.
-
Wolne
głosy.
-
Zamknięcie
sesji.
Ad 3. Przyjęcie protokołu nr 3/14/VII z 9 grudnia 2014 r.
Przewodnicząca Rady Małgorzata
Hempowicz poinformowała, że zgłoszone uwagi zostały uwzględnione a projekt
protokołu został poprawiony i przesłany Radzie Miasta. Następnie Przewodnicząca
Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła głosowanie nad przyjęciem protokołu
nr 3/14/VII z 9 grudnia 2014 r.
Wynik głosowania: „za" - 13 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało się" - 0.
Protokół nr 3/14/VII
został przyjęty jednogłośnie.
Ad 4. Przyjęcie
protokołu nr 4/15/VII z 20 stycznia 2015 r.
Przewodnicząca Rady Małgorzata
Hempowicz poinformowała, że zgłoszone uwagi zostały uwzględnione a projekt
protokołu został poprawiony i przesłany Radzie Miasta. Następnie Przewodnicząca
Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła głosowanie nad przyjęciem protokołu
nr 4/15/VII z 20 stycznia 2015 r.
Wynik głosowania: „za" - 13 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało
się" - 0.
Protokół nr 4/15/VII został przyjęty jednogłośnie.
Ad 5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie: wyrażenia opinii
o projekcie rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie ustanowienia Planu
ochrony dla Wielkopolskiego Parku Narodowego (druk nr 25).
Przewodnicząca Rady Małgorzata
Hempowicz powiedziała, że w związku z pojawiającymi się poprzednio
wątpliwościami dot. projektu planu ochrony dla WPN, temat jest omawiany
ponownie. W dniu 10 lutego odbyło się spotkanie, w którym wzięli udział
przedstawiciele WPN - Adam Kaczmarek (Dyrektor), Krzysztof Kanas (Z-ca
Dyrektora), Małgorzata Górna (specjalista ds. ochrony przyrody) oraz
przedstawiciele samorządu Puszczykowa - Andrzej Balcerek (Burmistrz), Jakub
Musiał (Przewodniczący Komisji Rozwoju), Małgorzata Hempowicz (Przewodnicząca
Rady Miasta).
Przewodnicząca Rady Małgorzata
Hempowicz poinformowała, że dyrekcji WPN zostały przedstawione uwagi
Radnych, które w większości zostały rozpatrzone pozytywnie (pismo WPN z informacją
o uwzględnieniu uwag stanowi załącznik do niniejszego protokołu).
Dyrektor WPN Adam Kaczmarek
powiedział, że wszystkie uwzględnione uwagi Radnych, które dotyczyły projektu
planu ochrony, zostały do niego wprowadzone. Pozostałe sprawy, które się
bezpośrednio do planu ochrony nie odnoszą, zostały uzgodnione i są możliwe do
realizacji.
Odnosząc się do pisma WPN, Radny Filip
Ryglewicz zapytał o pkt 6, dotyczący liczby rowerzystów na ścieżkach.
Dyrektor WPN Adam Kaczmarek
wyjaśnił, że dopuszczalna liczba rowerzystów dotyczy 1 km długości szklaku (a
nie 1 km kwadratowego).
Radny Filip Ryglewicz
zapytał czy do trasy po WPN pn. „Aktywna Trójka" (tj. biegi, nordic walking i
narciarstwo biegowe) można włączyć również rowery.
Dyrektor WPN Adam Kaczmarek
odpowiedział, że w tej sprawie należy rozmawiać z gminą Mosina, która jest
organizatorem tej trasy oraz dodał, że z doświadczenia wie, że zazwyczaj szlaki
rowerowe poniekąd wykluczają pieszych, dlatego raczej tworzy się osobne
ścieżki.
Sekretarz Maciej Dettlaff przyznał,
że trasa „Aktywnej Trójki" była tworzona dla trzech aktywności pieszo-biegowych,
natomiast szklaki rowerowe można poprowadzić po innych ścieżkach.
Dyrektor WPN Adam Kaczmarek
powiedział, że w Parku istnieją ścieżki rowerowe.
Przewodnicząca Rady Małgorzata
Hempowicz powiedziała, że Radna Alfreda Brączkowska występowała w imieniu
grupy rowerzystów, uprawiających tzw. kolarstwo grawitacyjne (downhill), którzy
chcieliby trenować na terenie WPN.
Pan Łukasz Stachowiak
reprezentujący grupę kolarzy z Mosiny oraz poznański klub Gravity Racing,
zapytał czy można wydzielić jakiś teren, na którym można by uprawiać tę
dyscyplinę.
Dyrektor WPN Adam Kaczmarek
powiedział, że już wcześniej Park uzgodnił taki teren w miejscu po były
gliniankach (od strony ul. Skrzyneckiej), ale należy jeszcze wystąpić o
pozwolenie do gminy Mosina, na której obszarze znajduje się wskazane miejsce.
Przewodnicząca Rady Małgorzata
Hempowicz powiedziała, że samorząd Puszczykowa wesprze sportowców w
rozmowach z samorządem mosińskim.
Na prośbę Radnego Władysława
Hetmana, Dyrektor WPN Adam Kaczmarek wskazał miejsca, w których
można zbierać runo leśne.
Radny Maciej Krzyżański
zapytał czy można przenieść tzw. „grzybek" (z ul. Cienistej/Podleśnej) nad
Wartę w okolice np. Leśnego Ośrodka Szkoleniowego.
Dyrektor WPN Adam Kaczmarek
wyraził zgodę na przeniesie, ale pod warunkiem, że Urząd zrobi to na własny
koszt.
O godz. 17:24 do obradujących dołączył Radny Łukasz Grzonka (obecnych
14 radnych).
Radna Małgorzata Szczotka
podziękowała dyrekcji WPN za otwartość i wolę współpracy oraz podkreśliła, że wiele
z postulatów mieszkańców zostało spełnionych. Radna zauważyła, że obecnie
realizacja większości z ustaleń, będzie leżała po stronie Urzędu oraz wyraziła
nadzieję, że Burmistrz będzie na bieżąco informował o podejmowanych
działaniach.
Wiceprzewodniczący Rady Tomasz
Potocki zapytał, które z gmin zaopiniowały projekt planu ochrony WPN.
Dyrektor WPN Adam Kaczmarek
odpowiedział, że projekt planu ochrony został zaopiniowany przez wszystkie gminy
z wyjątkiem Mosiny.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła głosowanie
nad projektem uchwały ws. wyrażenia opinii o projekcie rozporządzenia Ministra
Środowiska w sprawie ustanowienia Planu ochrony dla Wielkopolskiego Parku
Narodowego.
Wynik głosowania: „za" - 14 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało
się" - 0.
Uchwała nr 20 została przyjęta
jednogłośnie.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz podziękowała przedstawicielom
Parku za przybycie oraz wyraziła nadzieję na owocną współpracę.
Dyrektor WPN Adam Kaczmarek
wyraził podziękowania oraz powiedział, że Park jest otwarty na potrzeby ludzi i
samorządów, a przede wszystkim na potrzebę rozmów i osiąganie consensusu.
Ad 6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie: współdziałania z
Powiatem Poznańskim w realizacji zadania własnego w zakresie usuwania
wyrobów zawierających azbest (druk nr 20).
Skarbnik Piotr Łoździn
przedstawił ww. projekt uchwały oraz poinformował, że uchwała dotycząca współdziałania z Powiatem Poznańskim w realizacji
zadania własnego w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest jest
podejmowana corocznie od wielu lat. W tym roku na realizację programu
przeznacza się kwotę 7 000 zł. Skarbnik Piotr Łoździn
powiedział, że kwota nigdy nie jest w pełni wykorzystana, co oznacza, że
wszystkie wnioski rozpatrywane są pozytywnie i mieszkańcy mogą bezpłatnie
usunąć azbest.
Przewodnicząca Komisji Spraw
Społecznych Elżbieta Bijaczewska poinformowała, że Komisja jednogłośnie
pozytywnie zaopiniowała ww. projekt uchwały.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła głosowanie
nad projektem uchwały ws. współdziałania z Powiatem Poznańskim
w realizacji zadania własnego w zakresie usuwania wyrobów zawierających
azbest.
Wynik głosowania: „za" - 14 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało
się" - 0.
Uchwała nr 21 została przyjęta
jednogłośnie.
Ad 7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie: określenia
kryteriów, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postępowania
rekrutacyjnego w oddziałach przedszkolnych prowadzonych przez Miasto
Puszczykowo (druk nr 23a).
Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński przedstawił ww. projekt uchwały informując, że szczegółowo był on
omawiany na posiedzeniu Komisji Edukacji, Kultury i Sportu. Projekt uchwały
dotyczy dzieci z oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
(ponieważ miasto nie prowadzi przedszkola publicznego), w sytuacji gdy liczba
miejsc w oddziale jest mniejsza od liczby zgłoszeń. Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński wyraził nadzieję, że takie sytuacje w Puszczykowie nie będą się
pojawiały, niemniej jednak gminy są zobowiązane określić kryteria poprzez
uchwałę Rady.
Radny Łukasz Grzonka zadał
pytanie odnośnie ostatniego kryterium - czy jeśli oboje rodzie rozliczają podatek
dochodowy w Puszczykowie, to punkty się podwajają.
Wiceburmistrz
Władysław Ślisiński odpowiedział, że punkty się nie dublują.
Przewodnicząca Komisji, Edukacji
Kultury i Sportu Małgorzata Szczotka poinformowała, że po burzliwej
dyskusji oraz przyjęciu drobnych poprawek, projekt uchwały został zaopiniowany
pozytywnie.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła głosowanie
nad projektem uchwały ws. określenia kryteriów, które będą brane pod uwagę na
drugim etapie postępowania rekrutacyjnego w oddziałach przedszkolnych
prowadzonych przez Miasto Puszczykowo.
Wynik głosowania: „za" - 14 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało
się" - 0.
Uchwała nr 22 została przyjęta
jednogłośnie.
Ad 8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie: zmiany uchwały nr
252/02/III Rady Miasta Puszczykowa z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie utworzenia
samorządowej instytucji kultury (druk nr 24).
Sekretarz Maciej Dettlaff
przedstawił ww. projekt uchwały informując, że w związku z nowelizacją ustawy o
organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy o
bibliotekach, konieczna jest zmiana statutu puszczykowskiej biblioteki z 2002
roku.
Sekretarz Maciej Dettlaff
przedstawił zmiany w zapisach, które dotyczą:
- nazwy (na: Biblioteka Miejska
im. Małgorzaty Musierowicz Centrum Animacji Kultury w Puszczykowie),
- wyposażenia Biblioteki (umowa
dzierżawy),
- adresu,
- sposobu powoływania dyrektora i
możliwości ustalenia zastępcy dyrektora,
- sposobu
rozliczania się Biblioteki.
Radna Dorota Łuczak-Dydowicz
zapytała co oznacza zapis w §2
ust. 3, tj. „Wyraża się zgodę na
pobieranie przez Bibliotekę pożytków z przekazanych lokali".
Sekretarz Maciej Dettlaff
odpowiedział, że zapis dotyczy opłat z najmu oraz opłat za prowadzone w salach
zajęcia.
Przewodnicząca Komisji, Edukacji
Kultury i Sportu Małgorzata Szczotka poinformowała, że po burzliwej
dyskusji (projekt omawiany był na dwóch posiedzeniach) oraz po uzyskaniu
wyjaśnień, projekt uchwały został zaopiniowany jednogłośnie pozytywnie.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła głosowanie
nad projektem uchwały ws. zmiany uchwały nr 252/02/III Rady Miasta Puszczykowa
z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie utworzenia samorządowej instytucji kultury.
Wynik głosowania: „za" - 14 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało
się" - 0.
Uchwała nr 23 została przyjęta
jednogłośnie.
Ad 9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie: odwołania członka
Komisji Mieszkaniowej (druk nr 21).
Pan Remigiusz Motycki z
Referatu Infrastruktury i Zamówień Publicznych przedstawił ww. projekt uchwały
informując, że Komisja Mieszkaniowa powołana w celu rozpatrywania wniosków o przydział
mieszkania, składa się z 5 osób, tj. przedstawicieli Caritasu, MOPS-u, Urzędu i
Rady Miasta.
W związku
z wygaśnięciem mandatu Radnej Kingi Górnej-Krzeszowiak, konieczne jest
powołanie nowego członka spośród Rady Miasta.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła głosowanie
nad projektem uchwały ws. odwołania
członka Komisji Mieszkaniowej.
Wynik głosowania: „za" - 14 głosów, „przeciw" - 0, „wstrzymało
się" - 0.
Uchwała nr 24 została przyjęta
jednogłośnie.
Ad 10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie: powołania członka
Komisji Mieszkaniowej (druk nr 22).
Przewodnicząca Komisji Spraw
Społecznych Elżbieta Bijaczewska poinformowała, że spośród swego grona,
Komisja jednogłośnie wybrała Radną Agatę Wójcik na członka Komisji
Mieszkaniowej.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz przeprowadziła głosowanie
nad projektem uchwały ws. powołania członka Komisji Mieszkaniowej (z
kandydaturą Radnej Agaty Wójcik).
Wynik głosowania: „za" - 12 głosów, „przeciw" - 1 głos,
„wstrzymało się" - 1 głos.
Uchwała nr 25 została przyjęta.
Ad 11. Sprawozdanie z
bieżącej działalności Burmistrza oraz referatów Urzędu Miejskiego.
Sprawozdania z bieżącej
działalności Burmistrza oraz referatów Urzędu Miejskiego stanowią załączniki do
niniejszego protokołu.
Burmistrz Andrzej Balcerek,
Wiceburmistrz Władysław Ślisiński oraz Sekretarz Maciej Dettlaff
odpowiedzieli na pytania dotyczące sprawozdań.
Ad 12. Informacje
Przewodniczącego Rady Miasta.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz przedstawiła następujące
pisma:
- pismo Regionalnej Izby Obrachunkowej, którym
wzywają do wyjaśnień dot. wieloletniej prognozy finansowej.
Skarbnik Piotr Łoździn
poinformował, że od ok. miesiąca RIO podnosi, iż powinna występować spójność
między pozycjami w 1 i 2 załączniku wieloletniej prognozy finansowej, z czym
nie zgadzają się samorządy. Skarbnik Piotr Łoździn powiedział, że
złożone zostały stosowne wyjaśnienia a w dniu jutrzejszym odbędzie się kolegium
RIO, na którym będzie obecny.
- wniosek o zmianę w mpzp (przekazane do Komisji
Rozwoju),
- pismo Stowarzyszenia Przyjaciół Puszczykowa do
Przewodniczącego Komisji Rozwoju Jakuba Musiała, w którym przedstawiona została
historia prac nad mpzp i apel o kontynuowanie prac nad studium w gronie
powołanego do tego zespołu,
- informacja nt. szkolenia dla radnych, które
odbędzie się 6.03.2015 o g. 15:00 w Urzędzie,
- gratulacje wyboru na funkcję Przewodniczącej
oraz Wiceprzewodniczącego Rady.
Przewodnicząca Rady Małgorzata Hempowicz poinformowała o otrzymanej
propozycji prenumeraty kwartalnika Vademecum
radnego za 190 zł na rok.
Sekretarz Maciej Dettlaff
poinformował, że Urząd prenumeruje dwutygodnik „Wspólnota", który również pozostaje do dyspozycji Radnych.
Ad 13. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
Radna Małgorzata Szczotka
poruszyła kwestię kosztów utrzymania cmentarza, które wynosi 47 tys. zł roczne,
z czego w 2014 r. wywóz śmieci wyniósł prawie 30 tys. zł. Radna powiedziała, że
w wielu miejscowościach, w których nie ma cmentarza komunalnego, gminy
partycypują w kosztach utrzymania cmentarza parafialnego oraz dodała, że w
komentarzach do ustawy można znaleźć zapisy, iż gminy mają obowiązek
współfinansowania. Radna Małgorzata Szczotka zapytała czy miasto może
partycypować w kosztach albo pomóc w inny sposób, np. poprzez wynegocjowanie
niższych opłat z firmą, wywożącą śmieci.
Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński powiedział, że nowelizacja ustawy o gospodarce odpadami
spowodowała, że parafie administrujące cmentarzami mają sporo problemów,
ponieważ jej zapisy nie pozwalają gminie na partycypację w kosztach utrzymania
cmentarzy. Związek Międzygminny „CZO - Selekt" wyłączył cmentarze z systemu
gospodarowania odpadami, co oznacza, że zarządca cmentarza decyduje o sposobie
wywozu odpadów i wyboru firmy (warunkiem jest posiadanie przez firmę koncesji
na wywóz odpadów). Wiceburmistrz Władysław Ślisiński powiedział, że
obecnie można jedynie, wspólnie z proboszczem, zrewidować podpisaną umowę i
sprawdzić czy nie zawiera niekorzystnych zapisów. Wiceburmistrz dodał, że na
cmentarzu można także wprowadzić selekcję odpadów.
Radna Dorota Łuczak-Dydowicz
zapytała o wycinkę drzew wzdłuż torów kolejowych oraz powiedziała, że jak
wynika z doniesień prasowych, PKP zerwała umowę z wykonawcą robót związanych z
modernizacją linii kolejowej na trasie Czempiń-Poznań.
Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński powiedział, że do Urzędu wpłynął wniosek o wycinkę drzew wzdłuż
torów kolejowych, który następnie został wycofany i przedłożony w Starostwie.
Obecnie Starosta podejmuje decyzje dotyczące wycinki, niemniej jednak udało się
uzyskać zgodę na udział w wizji lokalnej, w której uczestniczył pracownik
Urzędu oraz przedstawiciel WPN. Wiceburmistrz Władysław Ślisiński
powiedział, że jak wynika z udzielonych informacji, wycince podlegają wszystkie
drzewa w pasie 15 m od torów. Urząd wnioskował o zachowanie niektórych drzew w okolicach
puszczykowskich dworców, ze względu na ich walory przyrodnicze.
Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński powiedział, że Urząd nie został poinformowany o sprawie zerwanej
umowy PKP z wykonawcą (o sprawie wiadomo jedynie z prasy).
Odpowiadając na pytanie Radnego Łukasza
Grzonki dotyczące punktów z hazardem, Burmistrz Andrzej Balcerek
powiedział, że podczas spotkania z Wojewodą Wielkopolskim poruszana była sprawa
nielegalnych punktów z hazardem (Burmistrz przekazał Radnym broszury dotyczące
omawianej prawy), które mogą być kontrolowane jedynie przez służby celne.
Burmistrz Andrzej Balcerek
powiedział, że podczas posiedzenia Komisji Spraw Społecznych, Komendant
Komisariatu Policji pan Konrad Domino poinformował, że punkty były kontrolowane
pod kątem ewentualnej sprzedaży nielegalnych środków odurzających i handel
takimi środkami nie został stwierdzony. Burmistrz dodał, że niebawem mają
zostać przeprowadzone przez Komendę Miejską Policji w Poznaniu i Izbę Celną
kontrole punktów z hazardem.
Wiceprzewodniczący Rady Tomasz
Potocki zapytał czy można już rozpocząć naprawy dróg.
Wiceburmistrz Władysław
Ślisiński powiedział, że od najbliższego poniedziałku rozpoczną się prace,
polegające na wyrównywaniu oraz zamiataniu ulic (umowy na łatanie dziur masą
bitumiczną są podpisane).
Ad 14. Wolne głosy.
Głos zabrał Radny Powiatu
Poznańskiego pan Tomasz Pawłowski, który przedstawił swoją osobę oraz
podziękował za otrzymane głosy. Następnie dodał, że zamierzał podziękować na łamach
„Echa Puszczykowa", ale mimo trzech wysłanych e-maili w tej sprawie, nie
otrzymał żadnej odpowiedzi.
Burmistrz Andrzej Balcerek
powiedział, że przed wyborami pan Tomasz Pawłowski ogłaszał się w gazecie
komercyjnej, więc w tej samej gazecie mógł zamieścić podziękowania. Burmistrz
zapowiedział, że wyjaśni zgłoszoną sprawę.
Ad 15. Zamknięcie sesji.
O godz. 18:55 Przewodnicząca Rady
Małgorzata Hempowicz zamknęła 5. sesję Rady Miasta Puszczykowa.
/-/ Agnieszka Głowacka-Bartkowiak
Protokolant
/-/ Małgorzata Hempowicz
Przewodnicząca Rady Miasta